Isuzu je eno najprestižnejših industrijskih podjetij na Japonskem in je najstarejše podjetje za gradnjo dizelskih vozil z ustaljeno prisotnostjo na vseh svetovnih trgih danes.

Isuzu je prvi svetovni proizvajalec lahkih gospodarskih vozil do 6 ton z več kot 183.000 vozili v povprečju od 6 do 16 ton in proizvodnjo več kot 75.000 vozil.

Ampak Isuzu je predvsem eden največjih proizvajalcev dizelskih motorjev na svetu, s široko paleto vrst in proizvodnjo motorjev s cilindri od 1.000 cc do 30.000 cc. Od 2009 je Isuzu

 

Isuzu: stoletna zgodba

Korenine

Korenine podjetja Isuzu segajo v leto 1916, ko je podjetje, ki se takrat imenovaloTokyo Ishikawajima Shipbuilding & Engineering Co. Ltd. začelo z gradnjo tovarne za proizvajanje vozil. Leta 1918 je podjetje vzpostavilo sodelovanje z britanskim Wolseley Motors Ltd, ki je leta 1922 privedlo do trženja Wolseley A9, prvega avtomobila, proizvedenega na Japonskem. V dveh letih po tistem se je pričela proizvodnja vozil.

 

Isuzu: rojstvo blagovne znamke

Leta1934 se je podjetje Tokyo Ishikawajima Shipbuilding & Engineering Co. združilo z Dot Automible Manufacturing Inc. in se preimenovalo v Automobile Industries Co., Ltd. Podjetje je predmet pozornosti japonske vlade, ki predlaga, da se glavnemu vozilu da novo ime. Izbrano ime je Isuzu, v čast veliki reki, ki teče po Velikem svetišču v Ise in so ji posvečene številne pesmi in tradicionalna poezija. Leta 1936 je bil izdelan prvi zračno hlajeni dizelski motor. Leta 1937 podjetje postanegruppo skupina,Tokyo Automobile Industries Inc., v čast veliki reki, ki teče po Velikem svetišču v Ise in so ji posvečene številne pesmi in tradicionalna poezija. Leta 1936 je bil izdelan prvi zračno hlajeni dizelski motor. Leta 1937 podjetje postane Isuzu Motors Limited.

 

Mednarodna pot

Od sedemdesetih let dalje je Isuzu krepil svojo mednarodno dejavnost, tako z vidika korporativne strukture kot z vidika internacionalizacije proizvodnje. Leta 1971 je ISUZU podpisal sporazum General Motors in začel s proizvodnjo vozil, namenjenih za ameriški trg: Chevrolet LUV, prvo vozilo, prodano v ZDA, in Gemini, ki se je v ZDA prodajal pod imenom "Buick's Opel by Isuzu" ter v Avstraliji kot "Holden Gemini". V začetku osemdesetih let postane znamka Isuzu končno prepoznavna na mednarodnem nivoju:Pick up Isuzu začenja postajati proizvod, ki ga pozna širše občinstvo.
Leta 1986 Isuzu praznuje dosežene 3 milijone izvoženih enot. Internacionalizacija blagovne znamke se nadaljuje z združitvijo s podjetjem Subaru za ustanovitev podjetja SIA Subaru-Isuzu Automotive (1987) in rojstvom programa izmenjave s Hondo (1994), ki bo trajal do leta 2002. Junija 1999 je Isuzu začel s proizvodnjo dizelskih motorjev na Poljskem za vse avtomobile OPEL in General Motors za evropski trg. Od leta 2006 se je Toyota pridružila tudi skupini Isuzu, tretjemu največjemu delničarju družbe ITOCHU in Mitsubishi Corporation.

Vodilni na svetu na področju dizelskih vozil

Devetdeseta leta so zabeležila uspeh prodaje Pick-Upa. Od leta 1990 dalje je Isuzu že nekaj let bil vodilni svetovni proizvajalec srednjih in težkih industrijskih vozil (več od 6,1 tone), ki je leta 1996 dosegel vrh prodajnega uspeha v ZDA. Isuzu je prvi proizvajalec na svetu, ki je uvedel sistem "common rail" (common rail direktni vbrizg goriva) na področju terenskih vozil . Decembra leta 1998 je Isuzu prejel nagrado “Technology of The Year” ("Tehnologija leta") kot najboljši motor leta na novinarski konferenci "Automotive Researches" na Japonskem. Leta 2000 je ISUZU presegel 15 milijonov dizelskih motorjev, proizvedenih v svojih obratih, in utrdil svoje zavidljivo vodstvo v svetu.
 

Nova doba: D-Max

Kot del splošne reorganizacije korporacije maja 2002 dajo na trg Pick-Up Isuzu D-Max na tajskem trgu, ki v kratkem času doseže prodajne rekorde. Leto kasneje se prične komercializacija D-Maxa v Evropi. Od leta 2004 je Isuzu prvi proizvajalec pick-upov na svetu z več kot 328.000 prodanimi enotami (z izjemo trga ZDA). Leto 2012 je leto ponovnega zagona D-Maxa: v mesecu juniju novi D-Max All New vstopi na evropski trg.

 

Danes

Novi Isuzu D-Max ima motor, ki ga je Isuzu oblikoval od začetka, z najnižjimi emisijami in porabo goriva v svojem razredu. V skladu z novimi predpisi proti onesnaževanju je bil ta motor zasnovan s sistemom LNT (Lean NOx Trap) za zmanjšanje dušikovih oksidov (NOx) brez uporabe aditiva AdBlue.

Nove podrobnosti za zmanjšanje vzdrževalnih stroškov:

  • Enojni servisni trak s samonapenjanjem
  • Nastavitev hidravličnega navora ventilov. Isuzu rešitve za največjo zanesljivost
  • Verižna porazdelitev
  • Indukcijska toplotna obdelava za zmanjšanje obrabe

Kvaliteta v podrobnostih

  • Odklepanje in zagon vozila brez uporabe ključa, dovolj je, da ga imate v žepu
  • Nova multimedijska naprava za Supernovo in Quasar z vsemi funkcijami, ki je vgrajena v armaturno ploščo
  • Novi večfunkcijski zaslon s prikazano menjavo prestave
  • V kabini je dovolj prostora za vse delovne potrebe, ne da bi bilo treba žrtvovati udobje
  • Kabina Space z vrati, ki se odpirajo v nasprotno smer (samomorilska vrata) ya bolji iykoristek prostora
  • Ukazi na volanu
  • Cruise Control
  • Ročna ali električna nastavitev voznikovega sedeža
  • Izbira 4x4 in zmanjšanih prestav z ukazom na osrednjem naslonjalu
  • Klimatska naprava z ročnim ali samodejnim nastavljanjem

Vrhunski pogon in vleka

Isuzu D-Max se lahko sooči z vsemi pogoji brez težav z vlečnim sistemom 4x4, ki ga lahko tudi elektronsko aktivirate med vožnjo, in aktivnim elektronskim krmiljenjem trenja s funkcijo samoblokiranja. Poleg tega ima zaradi najbolj ekstremnih pogojev in najtežjih obremenitev zmanjšane prestave, ki D-Max preoblikujejo v vozilo, primerno za več uporab, kot si jih sploh lahko zamislite. ISUZU je prvi uvedel vlečno zmogljivost do 3.500 kg. Prva prestava ročnega menjalnika je načrtovano zelo kratka, da brez težav speljete s kakršnokoli obremenitvijo, tudi na najbolj strmem vzponu. Nova funkcija TSC vam omogoča varno vleko prikolice tudi pri večjih potovalnih hitrostih, saj samodejno deluje na zavorni sistem vašega D-Maxa, da zmanjša nihanje, ki ga povzroči zunanja sila na prikolici (npr. stranski sunek vetra).

Pomoč pri speljevanju v klanec
Vozniku pomaga pri speljevanju v klanec (z nagibom večjim od 10%) tako, da 2 sekundi po umiku stopala z zavornega pedala sprosti zavoro vozila in da tako vozniku čas, da spusti sklopko in pritisne na pedal za plin.
 
Pomoč pri nadziranju spusta
Hitrost spuščanja ostane konstantna, da se izboljša nadzor nad vozilom v določenih situacijah, kot sta vleka in terenska vožnja. Ta funkcija se aktivira pri hitrosti pod 30 km/h in z nagibom, večjim od 10%. Voznik lahko spremeni nastavljeno hitrost tako, da deluje na zavoro ali pospeševalnik.
 

Varnost ni nikoli dodatna izbira

Za Isuzu varnost nikoli ni dodatna izbira

Zato ne obstajajo kompromisi, v celotni ponudbi je serijsko vgrajenih:

  • 6 zračnih blazin (2 sprednji, 2 stranski, 2 stranski airbag zavesi)
  • Zavorni sistem z ABS in upravljanjem porazdelitve tovora med zaviranjem EBD
  • Elektronski nadzor stabilnosti ESC z nadzorom vleke TCS
  • Pomoč speljevanju v klanec HSA
  • Pomoč nadziranja pri spustu HDC
  • Nadzor stabilnosti prikolice TSC (na vseh modelih 4x4)

 

Doživite izkušnjo Isuzu na www.isuzu.si in na prodajnem mestu, ki mu zaupate